OBCHODNÍ PODMÍNKY
ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Dodavatelé, odběratelé, obchodní partneři
- Správce osobních údajů
- Společnost Intedoor spol. s r.o., se sídlem Československé armády 348,471 54 Cvikov, IČ:25409549, zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 16134, aby dle Nařízení EU č. 2016/679 zákon o ochraně osobních údajů zpracovává v souvislosti se svojí obchodní činností osobní údaje. V rámci tohoto zpracování je společnost Intedoor spol. s r.o. v postavení správce.
- Kontaktní údaje pro více informací:
Telefon: +420 487 827 200
E-mail: intedoor@intedoor.cz
- Účel zpracování osobních údajů
- V rámci výše uvedeného jsou zpracovávány údaje nezbytné pro poskytování služeb společnosti Intedoor spol. s r.o., tedy k uzavírání smluv, správy a ukončení zakázky, k reklamačnímu řízení, dále dle řady právních předpisů jako zákon o účetnictví, o DPH, o daních z příjmů atp.
- Druhy zpracovávaných osobních údajů
- V souvislosti s obchodní činností nakládá společnost Intedoor spol. s r.o. s
- údaji nezbytnými pro tuto činnost jako jsou identifikační a kontaktní údaje, mezi které patří například jméno, příjmení, název společnosti, IČO, adresa sídla, emailová adresa, telefonní číslo
- údaji o zakoupeném zboží a adresách doručení
- platebními údaji a čísly bankovního účtu
- fakturačními údaji, jako jsou jméno a příjmení, fakturační adresa, údaje o zakoupení zboží či službě a jejich ceně, nezbytné pro vystavení vyúčtování za zboží či služby a plnění povinnosti vést účetnictví, jak ukládá zákon
- údaji z komunikace, které vznikají v souvislosti s obchodní činností mezi Intedoor spol. s r.o. a zákazníkem nebo dodavatelem (písemnou, elektronickou případně i telefonickou formou)
- údaji vyplývající ze zaměstnavatelské činnosti, zásady s nakládáním s údaji zaměstnanců a případně uchazečů o zaměstnání definuje „Směrnice INTEDOOR“, která je k dispozici v sídle firmy
- Příjemci osobních údajů
- Intedoor spol. s r.o. může poskytnout osobní údaje externím subjektům, zajišťujícím pro Intedoor spol. s r.o. účetní, administrativní, právní, zabezpečovací či dopravní agendu. Intedoor spol. s r.o. může dále poskytnout osobní údaje externím dodavatelům v případě, kdy je jejich využití nezbytné k plnění obchodních a smluvních povinností. Aktuální seznam příjemců je k dispozici na vyžádání v sídle firmy
- Délka uchovávání osobních údajů
- Osobní údaje jsou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou vzhledem k účelu jejich zpracování.
- Práva a povinnosti v souvislosti se zpracováním osobních údajů
- Obchodní partner je oprávněn požadovat po správci přístup ke svým osobním údajům, to znamená, že má právo žádat vydání potvrzení, že jsou jeho osobní údaje zpracovávány a právo žádat sdělení informací o průběhu zpracování, dále má obchodní partner právo na přenositelnost osobních údajů. Obchodní partner může žádat opravu, jsou-li osobní údaje nepřesné nebo doplnění, jsou-li osobní údaje neúplné. Obchodní partner může vznést námitku, požadovat výmaz a omezení zpracování osobních údajů jen ze zákonem nebo nařízením stanovených důvodů.
- Intedoor spol. s r.o. jako správce údajů přijal taková opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému zneužití osobních údajů. Taková opatření vyžaduje i po smluvních příjemcích údajů (viz bod 4.)